| № з/п | Заходи | Термін виконання | Відповідальний | |
| УПРАВЛІНСЬКИЙ НАПРЯМ |
| ПЕРВИННА ПРОФІЛАКТИКА |
| | Ознайомлення працівників школи зі змістом Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18.12.2018 № 2657-VIII | Вересень 2023 | Тибольчук А.Г. | |
| | Проведення засідання МК класних керівників щодо профілактики булінгу в освітньому середовищі: 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів школи 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти | Серпень 2023 | Тибольчук А.Г. | |
| | Ознайомлення здобувачів освіти: 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів школи 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти | Вересень 2023 | Класні керівники | |
| | Оновлення інформації для батьків щодо запобігання проявів булінгу в освітньому середовищі 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів школи 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у школі та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у школі | Вересень 2023 | Тибольчук А.Г. | |
| | Створення графіку чергування вчителів під час перерв в місцях загального користування (їдальня, коридор, роздягальня) | Протягом навчального року | Злотенко В.М. | |
| | Проведення педагогічної ради на тему «Конфліктологічна компетентність педагога» | Грудень -січень | Тибольчук А.Г. | |
| | Розгляд питання профілактики булінгу (цькування) у школі на нарадах при директорі, Раді з профілактики правопорушень, МО класних керівників | Протягом року | Тибольчук А.Г. | |
| | Розгляд питання профілактики булінгу (цькування) у школі на батьківських конференціях, педагогічних консультаціях, засіданнях ТРИКУТНИКА | Протягом року | Тибольчук А.Г. Кириченко А.С. | |
| | Засідання Шкільної Ліги щодо запобігання булінгу в дитячому колективі. | Протягом року | Цвіліховська К.А. Кириченко А.С. | |
| | Оновлення Кодексу безпечного середовища | Грудень | Кириченко А.С. Цвіліховська К.А. | |
| | Ознайомлення педагогічних працівників школи з оновленням нормативно-правової бази щодо насильства відносно та за участі дітей, порядку дій щодо виявлення і припинення фактів жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення | Протягом року | Тибольчук А.Г. | |
| | Участь педагогічних працівників школи у вебінарах, тренінгах з питань профілактики булінгу (цькування) у школі | Протягом року | Тибольчук А.Г. | |
| ДІАГНОСТИЧНИЙ ЕТАП |
| | Оновлення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Вересень | Кириченко А.С. Троїцька Н.О. | |
| | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнутих в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. | Протягом року | Класні керівники Кириченко А.С. | |
| | Анкетування здобувачів освіти щодо розуміння поняття булінгу та моніторинг його проявів в освітньому середовищі | Грудень | Кириченко А.С. Тибольчук А.Г | |
| | Анкетування за методикою «Агресина поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим) (8 кл.) | Квітень | Кириченко А.С | |
| ПРОСВІТНИЦЬКИЙ НАПРЯМ |
| ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОФІЛАКТИЧНІ ЗАХОДИ |
| | Оновлення стенду «Стоп БУЛІНГ» | Протягом року | Кириченко А.С. Цвіліховська К.А. | |
| | Бесіда з елементами тренінгу «Проблема насилля та жорстокості стосується кожного» | Протягом року | Кириченко А.С. | |
| | Розміщення «Скриньки довіри» та постійний моніторинг звернень | Протягом року | Кириченко А.С. Троїцька Н.О. | |
| | Опитування щодо взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу та шляхи подолання конфліктних ситуацій | Протягом року | Тибольчук А.Г. Класні керівники 1-11 класів | |
| | | | | |
| | Співпраця з Центром «Сім‘ї» Солом‘янського району | Протягом року | Тибольчук А.Г. | |
| | Небезпеки віртуального простору (розробка інформаційних стендів, виховні години), «Безпечний інтернет» | Протягом року | Кириченко А.С. | |
| | Робота онлайн кінотеатру «Безпечне середовище дитинства» | Протягом року | Цвіліховська К.А Кириченко А.С. . | |
| | Проведення корекційно-розвивальних занять з учнями «Корекція шкільної тривожності» | Січень | Кириченко А.С. | |
| ГОДИНИ ПСИХОЛОГА СПРЯМОВАНІ НА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ БУЛІНГУ |
| | Інтерактивна година «Стоп булінг» | Листопад | Троїцька Н.О. | |
| | Інтерактивна година «Ти і твої емоції» | Грудень | Троїцька Н.О. | |
| | Акція «16 днів проти насильства» | Листопад- грудень | Троїцька Н.О. | |
| | Заняття з елементами тренінгу «Як не стати жертвою насильства» | Листопад | Кириченко А.С Троїцька Н.О. | |
| РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА СПРЯМОВАНА НА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ БУЛІНГУ |
| | Сократівські бесіди «Конфлікт і булінг. Де проходить межа?» | Протягом року | Кириченко А.С. | |
| | Онлан вікторина до дня толерантності | 16 листопада | Кириченко А.С. | |
| | Заняття з єлементами тренінку «Толерантність у сучасному світі» | Листопад- Грудень | Кириченко А.С. | |
| | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | Березень | Кириченко А.С | |
| | Виховна година за темою: «Скажи «НІ!» булінгу» | Лютий-Березень | Кириченко А.С | |
| | Години спілкування «Доброта починається з дитинства» | Протягом року | Кириченко А.С. | |
| | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом?» | Березень | Кириченко А.С. | |
| | Заняття з елементами тренінгу «Профілактика мобінгу в педагогічному колективі» | Протягом року | Кириченко А.С | |
| ВТОРИННА ПРОФІЛАКТИКА |
| | Інформування батьків та здобувачів освіти щодо порядку розглядів випадків булінгу в освітньому середовищі | Протягом року | Тибольчук А.Г. | |
| | Розгляд заяв про випадки булінгу | За заявою | Адміністрація школи | |
| | Сеанси медіації (примирення) | За потребою | Соціально- психологічна служба | |
| | Підвищення стійкості до переживання наслідків стресу школярами після психотравмувальних подій, корекційно – розвивальна програма «Безпечний простір» | Протягом року | Троїцька Н.О. | |