№ з/п | Напрям діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти | Термін проведення | Цільова група |
1 | Діагностика | | |
1.1 | Соціальна паспортизація класів, школи (виявлення категорійних учнів та сімей) | Вересень, жовтень | 1-11 класи |
1.2 | Профдіагностика учнів середньої ланки школи («ДДО» Клімова, «опитувальник Йовайші»). | грудень | 9 класи |
1.3 | Діагностика раннього виявлення залежностей (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії) та соціально дезадаптованих дітей | Протягом року | Здобувачі освіти |
1.4 | Визначення соціально вразливих груп дітей | Протягом року | Соціальний педагог, класні керівники |
1.5 | Вивчення особливостей соціально-адаптаційного періоду дітей 5-х класів: -анкета «Адаптація п’ятикласника» Бойбіна Ю.В., Гончарова С.В.; – методика «Соціометрія» | Протягом року | 5-ті класи |
1.6 | Соціально-педагогічне дослідження на запит адміністрації, учителів, батьків (методики підбираються відповідно до запиту) | Протягом року | Здобувачі освіти, батьки, вчителі |
1.7 | Анкетування за методикою «Агресивна поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим) | Листопад | 8 класи |
1.8 | Залучення здобувачів освіти до роботи гуртків, секцій, загальношкільних заходів. | Упродовж навчального року | Здобувачі освіти |
2 | Профілактика | | |
2.1 | Урок-квест «Зупинемо булінг разом» | Вересень жовтень | 5-8 класи |
2.3 | Урок- квест «За мир у всьому світі» | Жовтень | 5-7 класи |
2.4 | Виставка малюнків 1-4 класи «Доброта, любов, повага» | Листопад | 1-4 класи |
2.5 | Година спілкування: «Планета толерантності» | Протягом навчального року | 5-7 класи |
2.6 | Профілактика булінгу, заняття для 1-2 класів «Читання з передбаченням» за казкю Ірен Роздобудько «Дикі образи дикобраза» | Протягом навчального року | 1-2 класи |
2.7 | Проведення годин спілкування на тему: «Кібербулінг» | Протягом навчального року | 7-8 класи |
2.8 | Заняття: «Цікавий світ професій» | Протягом навчального року | 5-8 класи |
2.9 | Година спілкування про шкоду паління та вживання алкоголю на організм людини | Листопад | 7-9 класи |
2.10 | Творча робота: «Тарілка здоров’я» | Листопад | 1-4 класи |
2.11 | Година спілкування «Не дай СНІДу шанс» | Грудень | 7-9-х класи |
2.12 | Заняття-конкурс: «Світ професій» | Лютий | 4 класи |
2.13 | Година спілкування «Риси толерантної особистості» | Протягом року | 5-6 класи |
2.14 | Профілактика дезадаптації здобувачів освіти, які прибули із тимчасово окупованої території та дітей із сімей учасників АТО | Протягом року | 1-11 |
2.15 | Проведення рейду «Фільтр» (виявлення здобувачів освіти, які палять, вживають алкогольні напої, психотропні речовини) | За планом | ЗДВР Соціальний педагог |
| | | |
3 | Навчальна діяльність | | |
| – | – | – |
4 | Консультування | | |
4.1 | Консультативна робота за потребою учнів | Протягом року | 1-11 |
4.2 | Допомога у професійному самовизначенні здобувачів освіти | Протягом року | 9-11 |
4.3 | Індивідуальні консультації для педагогічних працівників | За потребою | Вчителі |
4.4 | Індивідуальне консультування за результатами досліджень 5-х класів, рівня адаптації до навчання в середній школі | За потребою | Батьки, вчителі, здобувачі освіти |
4.5 | Індивідуальні консультації для дітей, які прибули із тимчасово окупованої території та дітей із сімей учасників АТО | За потребою | 1-11 |
4.6 | Консультування з питань навчання і виховання дітей з особливими потребами | За потребою | Вчителі , батьки |
| | | |
5 | Зв’язки з громадськістю | | |
5.1 | Захист прав та інтересів здобувачів освіти у різних інстанціях | Протягом року | Здобувачі освіти |
5.2 | Відвідування учнів вдома, бесіди з батьками (опікунами) | Протягом року | Батьки (опікуни) |
5.3 | Співпраця з батьківською громадою | Постійно | Батьки |
5.4 | Співпраця з адміністрацією та педагогами навчального закладу | Постійно | |
5.5 | Відділ освіти | По потребі | |
5.7 | Інклюзивно-ресурсний центр | За потребою | |
| | | |
6 | Просвіта | | |
6.1 | Просвіта педагогів. Виступи на педагогічних радах | Протягом року | Педагоги |
6.2 | Оновлення стенду по булінгу | Вересень жовтень | |
6.3 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | Вересень | Здобувачі освіти |
6.4 | Складання інформаційного повідомлення для учнів «Як впоратись самостійно, коли тебе цькують» | Жовтень | Здобувачі освіти |
6.5 | Дистанційна робота: – розміщення матеріалів на сайті школи; – онлайн-консультування, бесіди | В умовах карантину | Вчителі, батьки, здобувачі освіти |
6.6 | Формування в підлітків навичок здорового способу життя, негативного ставлення до наркотичних речовин, алкоголю, паління | Протягом року | 5 – 11 класи |
6.7 | Підбір матеріалів та оновлення стенду з питань профілактики виникнення залежностей | Протягом року | 1-11 |
| | | |
7 | Організаційні | | |
7.1 | Планування роботи на рік, погодження плану | Серпень-вересень | Соціальний педагог |
7.2 | Оформлення необхідної документації | Протягом року | Соціальний педагог |
7.3 | Підготовка соціально-педагогічного інструментарію для здійснення діагностичної роботи | Протягом року | Соціальний педагог |
7.4 | Обробка результатів соціально-педагогічних досліджень | Протягом року | Соціальний педагог |
7.5 | Підготовка до проведення виховних годин, бесід, занять | Протягом року | Соціальний педагог |
7.6 | Участь у семінарах, нарадах, методичних об’єднаннях соціальних педагогів | Протягом року | Соціальні педагоги міста |
7.7 | Організація роботи за запитом | Протягом року | Соціальний педагог |
7.8 | Складання аналітичної довідки щодо діяльності психологічної служби | Травень | Соціальний Педагог Психолог |
7.9 | Самоосвіта: робота в бібліотеці, робота в Інтернеті, обмін матеріалами з працівниками психологічної служби | Протягом року | Соціальний педагог |
7.10 | Складання соціальних паспортів класів | Вересень | Соціальний педагог, класні керівники |
7.11 | Складання та оформлення тематичних тек | Протягом року | Соціальний педагог |
7.12 | Підвищення професійної компетентності. Опрацювання нормативних документів з правових питань | Протягом року | Соціальний педагог |