№ з\п | Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/аудиторія | |
1. | Психодіагностична робота | |||
1.1. | Психодіагностування адаптації : -анкетування батьків та педагогів з метою виявлення проблем у навчанні та вихованні -спостереження під час навчального процесу -візуальна психодіагнорстіка | Вересень-Жовтень | 1 клас | |
1.2 | Психодіагностування адаптації учнів п’ятих класів: -спостереження -бесіда з вчителями -діагностичне дослідження за допомогою методик Т.Балашов, Філіпс,А.Захаров) | Жовтень- Листопад | 5 клас | |
1.3 | Робота з кризовими станами підліткового віку: -вивчення запитів батьків та педагогів на роботу з підлітками -діагностика причин порушення поведінки | Протягом року | 6-9 клас | |
1.4 | Дослідження професійного самовизначення учнів. | Січень-Лютий | 9, 11 клас | |
1.5 | Профілактика дезадаптації учнів при переході до середньої ланки школи | Квітень | 4 клас | |
1.6 | Діагностика учнів класу за допомогою опитувальника Лірі для діагностики міжособистісних стосунків та властивостей особистості під час спілкування. | Грудень-Січень | 7,8 клас | |
1.7 | Дослідження психологічної атмосфери в класі («Оцінка групової згуртованості Сішора-Ханіна» ,методика «Наші відносини», методика Дж.Морено «соціометрія») | Протягом року | 5-11 клас | |
1.8 | Спостереження за учнями, відвідування уроків і виховних заходів | Протягом року | Практичний психолог | |
1.9 | Дослідження актуальних психологічних проблем школи за запитом педагогів і адміністрації школи | Протягом року | 1- 11 клас | |
2. | Психологічна просвіта | |||
2.1. | Бесіда з елементами тренінгу «Проблема насилля та жорстокості стосується кожного» | Протягом року | 6- 11 клас | |
2.2 | Батьківський лекторій «Виховання дітей під час карантину» | Протягом року | Батьки | |
2.3 | Цикл бесід про здоровий спосіб життя і про шкоду шкідливих звичок | Протягом року | 5-11 клас | |
2.4 | Цикл занять за темю: «Вчимося долати друднощі» | Грудень | 8-11 клас | |
2.5 | Виховний захід «Усі ми різні –всі ми особливі» | Протягом року | 1- 11 клас | |
2.6 | Просвітницька робота за темою: «Профілактика цифрової залежності серед учнів» | Квітень | 5-11 клас | |
2.7 | Виховна година за темою: «Стоп булінг» | Лютий-Березень | 7-11 клас | |
2.8 | Сократівські бесіди «Конфлікт і булінг де проходить межа?» | Протягом року | 5-11 клас | |
2.9 | Вступи на класних годинах | Протягом року | Практичний психолог | |
2.10 | Тренінгове заняття “Вчись бути Добрим” | Протягом року | 3-8 класс | |
3. | Консультаційна робота | |||
3.1 | Консультування педагогічних працівників | Протягом року | За запитом | |
3.2 | Консультування учнів | Протягом року | За запитом | |
3.3 | Консультування батьків | Протягом року | За запитом | |
4. | Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота | |||
4.1. | Здійснення соціально-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебувають у кризових ситуаціях (постраждали від соціальних, техногенних, природних катастроф, перенесли тяжкі хвороби, стреси, переселення, зазнали насильства тощо); захист конституційних прав і статусу, законних інтересів здобувачів освіти | Протягом року | Практичний психолог | |
4.2 | Проведення корекційно-розвивальнох занять з учнями «Корекція шкільної тривожності» | |||
4.3 | Корекція тривожності у дітей з особливими освітніми потребами | Протягом року | Учні з ООП | |
5. | Організаційно-методична робота | |||
5.1 | Складання плану роботи на рік | Вересень | Практичний психолог | |
5.2 | Підготовка психодіагностичного інструментарію | Протягом року | Практичний психолог | |
5.3 | Підготовка до основних видів робіт | Протягом року | Практичний психолог | |
5.4 | Відвідування курсів,лекцій семінарів. | Протягом року | Практичний психолог | |
5.5 | Інша організаційно-методична робота | Протягом року | Практичний психолог | |
5.6 | Консультації в методичних та наукових центрах | Протягом року | Практичний психолог |