План роботи

№ з\пНапрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботиТермін проведенняЦільова група/аудиторія 
1.Психодіагностична робота
1.1.Психодіагностування адаптації :
-анкетування  батьків та педагогів з метою виявлення проблем у навчанні та вихованні
-спостереження під час навчального процесу
-візуальна психодіагнорстіка
Вересень-Жовтень1 клас 
1.2Психодіагностування адаптації  учнів п’ятих класів:
-спостереження
-бесіда з вчителями
-діагностичне дослідження за допомогою методик Т.Балашов, Філіпс,А.Захаров)
Жовтень- Листопад5 клас 
1.3Робота з кризовими станами підліткового віку:
-вивчення запитів батьків та педагогів на роботу з підлітками -діагностика причин порушення поведінки
Протягом року6-9 клас 
1.4Дослідження професійного самовизначення учнів.Січень-Лютий9, 11 клас   
1.5Профілактика дезадаптації учнів при переході до середньої ланки школиКвітень4 клас 
1.6Діагностика учнів  класу за допомогою опитувальника Лірі для діагностики міжособистісних стосунків та властивостей особистості під час спілкування.Грудень-Січень7,8 клас 
1.7Дослідження психологічної атмосфери в класі («Оцінка групової згуртованості  Сішора-Ханіна» ,методика «Наші відносини», методика Дж.Морено «соціометрія»)Протягом року5-11 клас 
1.8Спостереження за учнями, відвідування уроків і виховних заходівПротягом рокуПрактичний психолог 
1.9Дослідження актуальних психологічних проблем школи за запитом педагогів і адміністрації школиПротягом року1- 11 клас 
2.Психологічна просвіта
2.1.Бесіда з елементами тренінгу «Проблема насилля  та жорстокості стосується кожного»Протягом року6- 11 клас 
2.2Батьківський лекторій «Виховання дітей під час карантину»Протягом рокуБатьки 
2.3Цикл бесід про здоровий спосіб життя і про шкоду шкідливих звичокПротягом року5-11 клас 
2.4Цикл занять за темю: «Вчимося долати друднощі»Грудень8-11 клас 
2.5Виховний захід «Усі ми різні –всі ми особливі»Протягом року1- 11 клас 
2.6Просвітницька робота за темою: «Профілактика цифрової залежності серед учнів»Квітень5-11 клас 
2.7Виховна година за темою:  «Стоп булінг»Лютий-Березень7-11 клас 
2.8 Сократівські бесіди «Конфлікт і булінг де проходить межа?»Протягом року5-11 клас 
2.9Вступи на класних годинахПротягом рокуПрактичний психолог 
2.10Тренінгове заняття “Вчись бути Добрим”Протягом року3-8 класс 
3.Консультаційна робота
3.1Консультування педагогічних працівниківПротягом рокуЗа запитом 
3.2Консультування учнівПротягом рокуЗа запитом 
3.3Консультування батьківПротягом рокуЗа запитом 
4.Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
4.1.Здійснення соціально-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебувають у кризових ситуаціях (постраждали від соціальних, техногенних, природних катастроф, перенесли тяжкі хвороби, стреси, переселення, зазнали насильства тощо); захист конституційних прав і статусу, законних інтересів здобувачів освітиПротягом рокуПрактичний психолог 
4.2Проведення корекційно-розвивальнох занять з учнями «Корекція шкільної тривожності»   
4.3Корекція тривожності у дітей з особливими освітніми потребамиПротягом рокуУчні з ООП 
5.Організаційно-методична робота
5.1Складання плану роботи на рікВересеньПрактичний психолог 
5.2Підготовка психодіагностичного інструментаріюПротягом рокуПрактичний психолог 
5.3Підготовка до основних видів робітПротягом рокуПрактичний психолог 
5.4Відвідування курсів,лекцій семінарів.Протягом рокуПрактичний психолог 
5.5Інша організаційно-методична роботаПротягом рокуПрактичний психолог 
5.6Консультації в методичних та наукових центрахПротягом рокуПрактичний психолог